piątek, 24 stycznia 2014

Mój Stockholm ;-)


Ta witryna swoją największa przemianę już miała wcześniej, pisałam o niej  tutaj i tutaj.
Tym razem doszła jeszcze jedna mała zmiana, a zainspirowała mnie do niej ta witryna.
Szczególnie zauroczyły mnie w niej  drewniane nogi :-)
Mój "stockholm" tez dostał drewniane nogi, a wykorzystałam do tego stolik. :-)


Mało mi było zmian a w planach i tak mieliśmy odmalowanie kilku pomieszczeń w domu.
Pierwsza została przemalowana sypialnia, to tam tez w kącie do pracy  stoi  moja witrynka.
Razem z  jaśniejszym kolorem ścian nastąpiło kilka innych zmian.




Teraz  zasiądę  w tym miejscu by uszyć nowa roletę- trzymajcie za mnie kciuki.


21 komentarzy:

  1. Alez genialne miejsce, wspaniala gablotka i warsztat. Kocham Twoje fotografie ! Marta xx

    OdpowiedzUsuń
  2. love your crafty room!!!!
    xxxxxx Ale

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia , jak z naj magazynu wnetrzarskiego ♥♥♥piekny kacik do pracy, cudowny klimat :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Ciebie jest pięknie!!!!
    Trzymam kciuki za rolety :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna, cudna, idealna,oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odlotowo to wszystko wygląda ;-). Super ;-). Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Warsztacik jak marzenie. Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny klimat! A motki w witrynie to dla mnie nowość - wspaniale się prezentują. Dodają speeda kolorowego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda. Sama marzę o takiej pracowni:)

    http://sistersabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super witryna i Twój kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoj Stockholm jest piękniejszy niż z IKEA.

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki cudny old-kącik! :D nie wiem, czy bardziej zazdroszczę Ci witryny, czy jej zawartości... nie mam szansy wcisnąć takowej do mojej norki, więc kłębki walają się po koszach i papierowych torbach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha! zapomniałabym... dzięki za kursik szydełkowania african flower... coś zaczyna mi wychodzić (jej-art-terapa.blogspot.com)

      Usuń
  13. :) kolorowe włóczki super się prezentują w tej witrynce :) siedzą sobie takie dumne i czekają na swoją kolej :))
    Inspirująca "miejscówka" (jak to w sloganie młodzież mawia;)
    Pozdrowienia z zimowej i mroźnej Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejsce do pracy to jest właśnie to, co mi się marzy!! Twoje jest piękne,a gablotka super!! Wszystko ładnie widać, a porządek jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mały kącik, ale jak pięknie wygląda :) Ciekawi mnie co to za maszyna do szycia? Wygląda całkiem retro :)
    Trzymam kciuki za rolety. To nie takie trudne, więc na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie- więcej słów nie potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie:) tyle motków :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze malowałaś!...ile godzin ma Twoja doba ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...