poniedziałek, 2 grudnia 2013

Wybrałam



Bez zbędnych wstępów i tłumaczeń , że trudny był wybór ( a był bardzo trudny).
 Magazyn " Simply Crochet" otrzyma:

Monika Raczkowska


która napisała w komentarzu :

Szydełkować... zawsze mogę!
Czy mam chorą jedną nogę,
czy też głowa mi szwankuje,
siedzę sobie - SZYDEŁKUJĘ!

Bo szydełko kocham szczerze,
jeździ ze mną na rowerze,
wszędzie ze mną podróżuje
i gdy zechce - szydełkuje!

Włóczek wszystkie mam kolory,
motki, kłębki - całe sfory,
szydełkowe tworzę stwory
szydełkując je w wieczory.


Gratuluję i czekam na dane do wysyłki.

13 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuje za zabawe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwyciężczyni gratuluję.
    Niewzruszenie szydełkuję :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Łatwiej mi szydełkiem władać,
    niźli rymy układać!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dzięki i oczywiste gratki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Zwyciężczyni!!:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jej ależ się cieszę!! DZIĘKUJĘ!! Już smaruję maila :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Alee suuper komentarz :):) Gratulacje dla szczesciary :) Dziekuje za zabawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Bardzo piekny komentarz! :) I gratulacje!!! Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za zabawę. :) i gratulacje, fajne rymy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Monice gratuluję :)))
    Szkoda, że mój język nie taki giętki do układania rymowanek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy komentarz mnie zachwycał , nie tylko te rymowane :-)

      Usuń
  11. Wow wierszyk jest cudowny:) I nie dziwię się, że go wybrałaś:) Pozdrawiam i dziękuję za zabawę oraz za możliwość przeczytania tego wierszyka:) Jest super

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...