środa, 20 marca 2013

Jak to zrobić: african flower

Potrzebna  będzie włóczka w czterech kolorach, szydełko dobrane rozmiarem  do grubości włóczki

Rozpoczynamy :
1. cztery oczka łańcuszka zamknięte w kółko oczkiem ścisłym:




2. 2 słupki , oczko łańcuszka



 powtarzamy to  6 razy w pierwszym okrążeniu, zamykamy oczkiem ścisłym:




3.  Nasteony kolor :2 słupki, 2 oczka łańcuszka, 2 słupki- powtarzamy 6 razy( słupki wbijamy pod oczko łańcuszka z poprzedniego okrążenia)







4. 7 słupków ( wbijamy pod oczka łańcuszka z poprzedniego okrążenia), półsłupek- powtarzamy 6 razy







 5. Następny kolor: 7 półsłupków  wbijanych w słupki z poprzedniego okrążenia:





 1 "długi" półsłupek wbity pod półsłupkiem poprzedniego okrążenia:





 6. Następny kolor



 2 słupki wbite w 4 półsłupek poprzedniego okrążenia,7 słupków- powtarzamy 6 razy



Gotowe:



Co to jest  oczko ścisłe , jak zrobić  łańcuszek, półsłupek, słupek- można zobaczyć TU

41 komentarzy:

  1. Rewelacja!! Jak zwykle bardzo przejrzyście. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu kursik godny mistrzyni szydełka:) dziękuję! :))) marzy mi się pledzik z takich kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to do szydełko w dłoń !!
      I zaraz pled będzie gotowy :-)

      Usuń
    2. zaczynam:))))))))) powstały pierwsze kwiatuchy:))) będzie kolorowo!:D

      Usuń
  3. Wspaniały :) bardzo dziękuję za instruktarz :) mi jak Skraperce marzy się pled, mam nadzieję, że niebawem znajdę czas na "udzierganie" czegoś dla siebie :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!
    Gracias seniorita.
    Podlinkujesz do szydłoruszenia? Pliiiis.

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER!!!! Chyba skorzystam już niedługo - marzy mi się wiosenny akcent w pokoju córy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to pokazałaś ... zestaw kolorów - w sam raz na wiosnę ... i pewnie na każda porę roku :)
    Chyba ubiorę jakieś krzesełko ;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością obejrzę ubrane krzesełko :-)

      Usuń
  7. wygląda na dość proste :) fajnie to rozpisałaś i bardzo czytelne :) napewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny :) skoda ,że ja łamaga ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem :) tak solidnie i ze zrozumieniem wszystko pokazane .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, mam krótkie pytanko. z jakiej włóczki są zrobione te kwiatki. Proszę podać mi nazwę firmy. Z góry dziękuję.
    a kwiatki są super ....
    Gosia - podczytywaczka

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham, kocham, kocham!! Ciebie i AFRYKANY!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fanstastyczny "tutorial" :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the African Flower. Thanks for the photo-tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  14. gdyby mi to jeszcze tak wychodziło jak na Twoim tutorialu :) mam nadzieję że w końcu opanuję szydełko, bo chce mi się takich piękności bardzo, komplet mi się marzy, kocyk i poducha :)
    serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/03/candy.html
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te kolory ! Mam wielką prośbę bo własnie jestem w trakcie robienia pierwszego pledu -> jak traktować nitki na lewej stronie i zakańczać żeby się moje "dzieło" nie spróło np. po praniu :) pewnie pytanie banalne ale mam problem z wiszącymi koncówkami.
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zawiązuje supełek i resztę nitki przewlekam szydełkiem przez oczka robótki po lewej stronie.
    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Upppss - własnie przeczytałam że ktoś zadał już to pytanie - już znam odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny Tutorial.. na pewno wykorzystam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję ci za tego tutka. Z całą pewnością wykorzystam...tylko za jakiś czas:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tutek z chęcią będę wpadać może jutro machnę szydełkiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuję:)) tutek rewelacja:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za bardzo czytelny kursik.
    Pierwsze kwiatki wykonane, teraz tylko połączyć w coś :-).
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Huraaa! Udało mi się!!! Dzięki przeogromne za bardzo, ale to bardzo świetnie pokazanie i wytłumaczenie. Jestem z siebie dumna ;)
    Zostaję tu na wieki
    bZuzia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten kwiat!:) Kolejny kroczek w świat dziergania pokonany!!:) Dzięki tak czytelnemu tutkowi, dzięki Tobie!!!:) ..dodam, że zabawa z szydełkiem to fantastyczny sposób na cieszenie Duszy kolorami włóczkowymi:)
    Dziękuję prosto z Serduszka:) i poZdrówki posyłam cieplutkie:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudom :)
    W moich kolorach na dodatek :)
    Kiedyś szydełkowałam razem z mamą i robiłam na drutach , jak mnie to wciągało a teraz po tylu latach wydaje mi się , że niczego z tego nie pamiętam ... :(
    Twoje prace są takie piękne i inspirujące , że aż się chce chwycic za te szydełka... ale czasu brak :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kursik. Skorzystam z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. najlepszy (najbardziej przejrzysty) tutorial jaki widziałam
    od razu złapałam za szydełko

    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  28. super kurs!!!dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję! proste i piękne. Po egzaminach zawodowych może znajdę trochę czasu - bo ochota jest zawsze. Włóczek też zapasy... Jakaś poducha (np dla kota), może narzuta?
    -kociaciocia

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłam :):) zamiast spać- siedzę i robię :) dziękuję za świetną lekcję.
    Możesz mi napisać jaki rodzaj włóczki użyłaś?? jakijest jej skład-jest piękna.... nie mam jeszcze pojęcia o tym,ale coraz więcej poznaję.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny kursik :)
    Tymi elementami można zrobić fajne pluszaki , mnie udało się parę wyszydełkować :):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny poradnik i co najważniejsze bardzo dobrze wszystko zostało wyjaśnione. Zastanawiam się czy przy wykorzystaniu włóczki https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Safran/45 także można takie kwiatuszki wykonać na drutach. Może przy chwili wolnej okazji spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...