czwartek, 9 października 2014

Lampa DIY



Lampę RANARP (IKEA)  miałam, podobała mi sie już bardzo w swojej oryginalnej postaci. 
Potem wpadł mi w ręce kwietniowy numer magazynu Vtwonen a w nim znalazłam jak spełnić swoje marzenie o nożycowej lampie. 
Wystarczyło tylko dokupić lusterko FRÄCK.

Kot do tego DIY nie jest obowiązkowy, ale na pewno nie przepuści okazji by nadzorować pracę  :-) 




Tak wyglada lampa przed:


Nalezy rozkręcić śrubki mocujące i rozdzielić ją od uchwtu:


Aby potem skręcić razem z uchwytem od lusterka:



Proste?
Banalnie proste!!!

I tak spełniłam marzenie o lampie nożycowej :-)
Gdzie mi teraz ona rozjaśnia mrok - tutaj

PS. Reszta od FRÄCK czyli lusterko też sie nie zmarnowało ale o tym może innym razem.


17 komentarzy:

  1. ja czad! ja się więcej nakombinowałam kiedyś, bo podstawa była drewniana ;p . Efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł i dobrze, że kot nieobowiązkowy, bo nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo ale czadowa! No jestem pod wrażeniem kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  4. boska historia! lampa, że heja i jeszcze spełnione marzenie - ja też tak chcę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam! świetny pomysł i wygląda to SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grunt to dobry pomysł, piekna lampka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Męczę się od godziny, żeby zmontować tą "banalnie" prostą lampkę. Niestety gwint lusterka (poprzeczka) jest za szeroki żeby wkręcić na niego część od lusterka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trochę powiększyć ten otwór przy pomocy okrągłego pilnika.

      Usuń
  8. Tego rodzaju oświetlenie to idealne lampy do sypialni można w dowolny sposób ostawić stopień padania światła. Uwielbiam takie rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wypróbuję;) Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie ja nigdy własnoręcznie żadnej lampy nie wykonałem, ale rozważam teraz wykorzystanie taśm LED do tego aby rozbudować oświetlenie. Jak już czytałem na stronie https://sklep.neonica.pl/dlaczego-tasma-led-slabo-swieci to jak widać mogą pojawić się sytuacje kiedy nasza taśma LED świeci słabo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...