poniedziałek, 5 grudnia 2016

Mam kota



Mam kota, a nawet cztery. Towarzyszą mi we wszystkim co robię i nie wyobrażam sobie , żeby mogło być inaczej.

Jeden trafił do nas jako mała puchata kulka, drugi dorosły przyszedł sam i już został, dwa następne adoptowałam kiedy tez były już dorosłymi kotami i szukały nowych domów.
Dobrze mi z nimi  i robię wszystko , żeby i im było dobrze w naszym domu.



Właściwe żywienie jest bardzo ważne dla zdrowia kota i jego dobrego samopoczucia.
Od tygodnia biorę udział w  wyzwaniu Purina One.
 Pierwszym najbardziej widocznym efektem  jest pusta miska :D i to nie dlatego, ze w porannym pośpiechu zapominam ja napełnić ;)
Karma znika , koty chętnie ja jedzą i nie stroją fochów jak to potrafią mieć w zwyczaju.



Ty ze swoim kotem tez się możecie o tym przekonać.
 Chce cię zachęcić do wzięcia udziału w trzy trzytygodniowym wyzwaniu.
 Wejdź i zarejestruj się na stronie:


Podejmij 3 Tygodniowe Wyzawanie i zobacz widoczną różnicę w stanie zdrowia swojego kota.

Testuj produkty PURINA ONE przez trzy tygodnie!
Co tydzień do wygrania:
- zapas karmy PURINA ONE
- bony o watościach 150, 300, 500 zł do wykorzystania w partnerskim sklepie internetowym
- gadżety PURINA ONE: miska dla Kota, torebka na karmę dla Kota oraz kocia kanapa!

A moje koty:
Nie ma miejsc gdzie by nie weszły:





Zachęcają domowników do aktywności:





Stoją (leżą) na straży mojej szydełkowej pasji:









  

10 komentarzy:

  1. cudowne te Twoje koty !!!! i cudny Twój DOM !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To, że masz kota to ja wiem już dawna 😃 A twoje koty są śliczne 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty przepiękne, wreszcie wszystkie w pełnej okazałości i razem w jednym poście.
    Też mam koty, nawet o jednego więcej :), wszystkie trafiły do mnie z ulicy, zanim na nią trafiły na pewno miały domy, bo u nas od razu wiedziały co do czego i jak nas ustawić ;)
    Wyzwania nie podejmę, bo Purina one to nie jest najlepsza karma, jeśli już ktoś musi karmić kota puriną to lepiej wybrać Purine Pro Plan, ma nieco lepszy skład, trochę więcej mięsa i mniej popiołów. Ale dla pupila najlepiej szukać karmy, która ma dużo mięsa, nie ma popiołów i zbóż, będzie dużo zdrowszy.
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne koty! Każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Mam kota " na punkcie kota :):)
    I jestem szczęśliwą posiadaczką rudego sierściucha :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. W momencie gdy mamy kota to naprawdę bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Mi spodobał się wpis o kociakach w https://www.polskapraca.info/kocieta-zrobic-dobrze/ i jestem zdania, iż na pewno każdy z nas także tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, iż koty jako pupile są całkiem przyjacielskie. Tym bardziej, iż ja również mam u siebie fajnego kotka. Wielce podoba mi się to co przedstawiono w http://koty-birmanskie.pl/koty-o-umaszczeniu-szylkretowym-co-nalezy-o-nich-wiedziec/ i jestem zdania, faktycznie tak jest często. W sumie koty są dość popularnym zwierzęciem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie koty są bardzo fajne i moim zdaniem warto jest na pewno je mieć oraz o nie dbać. Ja muszę przyznać, że także bardzo fajnie o kocie szylkretowym napisano w https://abc-kot.pl/kot-szylkretowy-jakiego-jest-koloru/ i moim zdaniem jest to bardzo ważna kwestia aby go znać.

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim mniemaniu kociaki są wielce fajnymi zwierzętami i z pewnością warto jest je posiadać u siebie w mieszkaniu. Również fajnie napisano o nich w https://www.globewings.net/pl/zycie/kot-syberyjski-dla-kogo.html i ja uważam,iż takie kocięta są naprawdę świetne. W takiej sytuacji ja również rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kociaka do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...