piątek, 15 listopada 2013

Szary, szary ale ...



Pamiętacie jak pytałam Was o radę w poście Szary ale..?
Zdania były podzielone, były tez nowe pomysły na wykończenie tego pledu. Za wszystkie podpowiedzi bardzo Wam dziękuję.
Pled jeszcze trochę poleżał zanim podjęłam ostateczna decyzję.
Pled został wykończony na szaro,  w ten sposób łatwiej dopasować go do każdego wnętrza.
A dodatkami np. poduszkami w innych kolorach łatwo ożywić i dowolnie zmieniać stylizacje.
 Oto szary pled:
+ szary



+ żółty:


+ fiolet i róż:



To kilka moich propozycji, a można jeszcze tak długo wymieniać ;-)
 Co Wy na to?

Przypominam tez o szydełkowej zabawie.
 Do zgarnięcia magazyn "Simply crochet"

32 komentarze:

  1. Piekny taki szary:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor, trochę jestem stronnicza bo to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i podusia jakaś nowa na szarym pledzie .... ładna , ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie wole pierwszą stylizację, ożywiona, ale nie krzykliwa, piękna :)
    Fajniutki pled :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ja wiedziałam i miałam rację ,że z szarym będzie najlepiej . jak zwykle Piecyk się nie pomylił ;o)Śliczności i twoje propozycje mnie rozbroiły jakim wkładem jaka zmianą , masz to coś ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny :)
    I sama jestem zaskoczona bo szary zawsze najbardziej lubiłam z fioletem, zielenią a szalenie "widzi" mi się ta wersja z żółtą poduchą

    OdpowiedzUsuń
  7. a beautiful blanket!!!!
    happy weekend, xxxxx Ale

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie, w każdej odsłonie! I cóż my Ci mamy radzić? Ty wiesz najlepiej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne rzeczy. Szarość wyjątkowo dobrze się spisała jako tło dla poduch, a jednocześnie skierowała uwagę na piękny wzór. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, também trago novidades no meu blog para ti contar, confira e depois deixe um comentário para eu poder saber o que achastes, abraços do Brasil..
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Taki kolor jest najlepszy, wszystko można do niego dopasować i zawsze fajnie wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny szary pled i śliczna poducha w ślimaczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie to mój kolor :) Uwielbiam wszelkie szarości...Podziwiam za umiejętności w szydełkowaniu.
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudowny w swojej szarości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie tak... po prostu szary :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no wlasnie taki szary pled mi sie marzy;))))

    OdpowiedzUsuń
  17. tak jak piszesz, szary to jeden tych nielicznych kolorów, do którego w zasadzie wszystko pasuje. z każdą poduchą wygląda extra!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo słuszna decyzja. W ten sposób wszelkie ograniczenia w dalszym zestawianiu dodatków zniosłaś :) W każdym zestawieniu i aranżacji prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudny pled! Jej, kiedy ja taki wydziergam?... Ja dopiero raczkuję w szydełkowaniu, ale niezmiennie zachwycam sie pracami blogowych koleżanek i to napędza mnie do dalszej nauki :)
    Pled przepięknie pasuje do innych kolorów :) A czy mogę zapytać - z czego robimy taki kocyk czy pled? Myślałam o mieszance wełny i akrylu, ale potem pomyślałam, że przecież trzeba będzie toto prać, a ręcznie nie wyobrażam sobie takiej procedury. Z kolei w pralce nie można prać wełny, bo się sfilcuje... Czy akryl byłby dobry na tego typu pracę?
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pled i bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pled fantastyczny.. a poduszka na ostatnim zdjęciu jest boska! chyba ślimaczek na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny pled!:) Szary wcale nie jest taki szary w tak doborowym towarzystwie:))
    PoZdrawiam serdecznie cierpliwą Twórczynię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny pled:) i te stylizacje:) wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny! wydawał mi się smutny, ale z kolorowymi dodatkami ... Zmieniłam zdanie !

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie połączenia spokojnego szarego ze zwariowanymi żywymi kolorkami :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...