niedziela, 3 listopada 2013

Niedzielny kadr


21 komentarzy:

  1. wspaniała maszyna ,pozytywnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemne i motywujące miejsce do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow....!! Jaka maszyna! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ślicznota! Mogłaby tylko stać i cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna maszyna...ten kolor...aaaach

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu po raz pierwszy, i będę zaglądać częściej. Bardzo ładne prace prezentujesz.
    Znalazłam tu ciekawe pomysły i połączenia kolorów.
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do Siebie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale klimacik!! po mojemu:) z ochotą wrócę - pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba NIEDZIELNY KADR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maszyna przecudnej urody :)
    I caly park maszynowy tez z kwiatem wlacznie.
    Jak bedziesz kiedys ciela lisc na odnozki to ja sie juz zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna maszyna! I bardzo fajny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ulala ech ale dżaga w miętowym kolorze! Pozytywnie zazdroszczę (choć sama mam mojego ukochanego Singerka i nie zdradziłabym go za nic :). Ale będę sobie zaglądać i spoglądać na ów kadr dla czystej przyjemności :) Pozdrawiam! Magot

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka maszyna to moje marzenie :) ojjj jak Ci zazdroszczę tego cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  13. Rarytas można powiedzieć, kadilak wśród maszyn do szycia! Zazdroszczę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że mamy takie same maszyny do szycia, moja tylko jest w ciemniejszym takim bardziej szarym kolorze:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja zazdroszczę kącika do pracy eh...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...