wtorek, 10 lutego 2015

Teren prywatny ;-)

Dziś piszę ten post z mojej wnęki szumnie zwanej pracownią.
Specjalnie przyniosłam komputer na górę by mieć chwilę prywaności co raczej odniosło odwrotny skutek. Kot zagląda mi przez ramię, kombinując jak położyć sie na klawiaturze, a  na schodach już słyszę kroki misji poszukiwaczek mamy ;-)

Mimo wszystko jednak mój "teren prywatny" wygląda teraz tak:


Jeszcze w nim porządek, wszystko poukładane , pochowane w szafkach. Maszyna  nie podłączona do prądu, grzecznie stoi z boku. Brakuje kilku detali, które chcę tam mieć.







Wszytsko (prawie) mam teraz w jednym miejscu i na wyciagnięcie ręki.
 Można zaczynać robić twórczy nieład ;-)





Więcej

tutaj:








19 komentarzy:

  1. Wspaniałe miejsce do pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdrościłam .....moja maszyna też- tuż koło mnie .... dojrzewa do podłączenia ;)) .Dorotka zamówiła poduszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie! Cicho zazdroszcze, ale tak oczywiscie pozytywnie i zycze mnostwo tworczej energii :) Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ważne, czy jest to całe pomieszczenie, fotel gdzieś w kącie w salonie, czy tak jak u Ciebie świetnie zagospodarowana wnęka - najważniejsze, że jest to Twoje miejsce :)

    Pozdrawiam
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejsce-takie energetyczne! Piękne kolory -ale to nie nowość u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny teren prywatny<3 a ta cudna turkusowa maszyna... przyspiesza bicie serca!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny teren prywatny. Na pewno dostarczy wielu pięknych natchnień. Tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urokliwy zakątek! Świetne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny teren prywatny :) :) :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo przyjemny teren :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne miejsce do pracy!
    Zazdraszczam...ale tak pozytywnie:)))
    Napis mnie rozbawił...a cała reszta zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ pięknie! cudne meble wynalazłaś!
    zazdrośc 1000!

    OdpowiedzUsuń
  13. na wneke wcale nie wyglada! raczej na pracownie prze duze "P" :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. kącik zajefajny ale te krzesło ... WOW :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne,bardzo twórcze miejsce, całe mieszkanie macie bardzo charakterystyczne i niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, kolorowo, energetycznie, basdzo prywtnie ale przyciągająco :) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lampa na biurku mnie oczarowała, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...