piątek, 23 listopada 2012

Ktoś się nudzi...

... by cieszyć się mógł ktoś :-)




Szykujemy  się dziś rano do wyjścia do szkoły, słyszę pukanie do drzwi. Lecę na dół z jednym umalowanym okiem ;-).
Listonosz.  Daje mi jeden list, czekałam na wełny- przyszły, drugi list, trzeci. Trzeci??? Jak to? Skąd?
Nie spodziewałam się innych!
A tu taka niespodzianka:


Jestem zachwycona- notatnik na przepisy jest cudowny!!!!
Ludowo, szydełkowo- tak jak lubię najbardziej. A dopiero co pisałam o mojej słabości do wszelkich zeszytów, notatników.
Anito jesteś wielka!!!! Bardzo , bardzo Ci dziękuję!!!

Tak pięknie Anita się nudzi!



Zapisałam już nim pierwszy przepis  -na sernik.


Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.
Bardzo miło zaczął mi się dzień.




9 komentarzy:

  1. :))))) przepiękny i w sam raz na świąteczne przepisy! ;))) Brawa Anitko!! :))) A Ty, kocie bury - samych udanych wypieków!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam "Anity nudzenie" ;) i tak się cieszę, że wszystko dotarło i że sprawiło taaaką niespodziankę ;)) Brawo Anitka!! buziaki Anuszka, zapisuj w kajecie pyszne przepisy, będziesz mi podsyłać jak piekarnik kupię ;)...

    OdpowiedzUsuń
  3. oj,tam oj :p po co się ma kurzyć ta moja nuda jak tyle radości daje :p
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdrościmy ;-)... prezent piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny notes ! Przepieknie zrobiony...
    Pozdrowienia sle !

    OdpowiedzUsuń
  6. och jaki śliczny prezent Anitka sprawiła:)))
    niesamowity jest...

    OdpowiedzUsuń
  7. I don't understand one word of your language. But I like your photos and crochet work a lot!
    Greetings Ellebel (Netherlands).

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezent ładny i wdzięczny, to jedno. Ale to, jak go zaczęłaś zapisywać, no no. Poprzeczka wysoko. Teraz to już same prawdziwe przysmaki do niego muszą zawędrować! ;D

    Jak masz przepis na dobrą herbatę, to ja mam na blogu coś, w czym można ją wypić, do wygrania coś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...