poniedziałek, 19 października 2015

Mebel uniwersalny



Moje myśli krążyły wokół tego mebla już od bardzo dawna. Spotykałam na swojej drodze różne jego modele, które zachwycały jednak na zakup się ciągle nie decydowałam. głównie przyświecała mi myśl gdzie ja to zmieszczę ;)

Dziś już go mam i dziwię  się , że tak późno się zdecydowałam.
To jest mebel uniwersalny, doskonale odnajdzie się w  wielu rolach i zawsze gdzieś się zmieści :D

Zachowałam jego oryginalna formę, tylko blaty okleiłam- dodając mu trochę koloru.

Teraz pełni rolę stolika przy łóżku:



Dolna półka okazała się idealna na dodatkowe koce i poduszki .





Górna za to idealna na kota ;)







  

15 komentarzy:

  1. Ten kotek żywy? Super ma futerko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek jak najbardziej żywy :D

      Usuń
    2. Padłam :D
      Stolik przeboski! A uchwyt jakże praktyczny! Nie tylko podczas odkurzania podłogi na ten przykład. Sprawdzi się równie świetnie jako balustrada dla kota (żywego ma się rozumieć)! :)))))

      Usuń
  2. Mebel uniwersalny i dosyć modny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako stolik nocy super. Myślę, że u mnie sprawdziłby się jako stolik kawowy do salonu. Szkoda, że u nas o takie trudno. Stan, jak widzę na zdjęciu bez zarzutów, no i te przeźroczyste kółeczka. Bomba! Gratulacje, udany zakup.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Chyba kot cieszy się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stolik super. A to co na stoliku! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te kolorki...miodzio!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, stolik od razu zyskał moją sympatię - nawet kotu spodobał się na tyle, że od razu wziął go w swoje posiadanie :D Szkoda, że niektórzy boją się niestandardowych rozwiązań, bo coś może głupio wyglądać...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...