niedziela, 1 września 2013

Niedzielny kadr



14 komentarzy:

  1. czy ja nie miałam ich kupić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. och... jakie piękne!! uwielbiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne! takie wiosenno-letnie kolory...powiedz proszę czy dobrze się nimi szydełkuje? jest różnica w porównaniu do aluminiowych? ja nigdy takich nie miałam, ale jak je widzę to buzia się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większym rozmiarze lubię szydełkować plastikowymi, mniejsze wolę aluminiowe :-)

      Usuń
    2. ja muszę chyba na takie się przestawić.. bo aluminiowe "giną" mi w oczach.. mój syn jakoś szybko je "zagina" i łamie.

      Usuń
  4. Śliczne, duże i takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takich bajeranckich nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak tu nie szydełkować:)
    ja zaczęłam wczoraj...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też takie kce...mów szybko gdzie kupiłaś? i dlaczego tak drogo?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne...nie wiesz Aniu, dlaczego coś mnie ciągnie do szydełka?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty masz szydełek!!!!!!! cudne:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...